پنج شنبه 31 فروردين 1396
ن : lafee

هر بیماری قابل درمان است به بازیابی کلیه بیمار بدون دیالیز

وجود دارد هر نوع درمان برای بازیابی کلیه بیمار بدون دیالیز؟ در حال حاضر، ما بسیاری از این نوع سوال توسط بسیاری از بیماران خواسته شد. اگر شما هم این نوع از سوال، لطفا با وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

به همین دلیل شما نیاز به دیالیز ممکن است در این واقعیت است که بسیاری از سموم و مواد زائد و محصولات ساخت تا به خون شما وجود دارد و پس از آن، جایگزینی کلیه برای دفع این مواد زائد و سموم از بدن به تدریج مورد نیاز است قرار دارد. دیالیز طول می کشد اثر در کمک به بیماران دفع سموم مختلف و ضایعات از بدن است. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض جانبی که بسیاری را تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی خود را تجربه می کنند.

در چین، بیماران با درمان های طبیعی به منظور کاهش سطح کراتینین بالا ارائه شد. درمان های طبیعی می تواند به بیماران مایل به کاهش کراتینین بالا جلوگیری از دیالیز و بهبود کیفیت زندگی جامع کمک کند.

اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. این درمان در دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل تمرکز دارد. پاکسازی زباله به بیرون از بدن به طور کامل نه تنها مانع از آسیب بیشتر بر عملکرد کلیه، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به بهبود عملکرد کلیه. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده است. توسط نقاهت عملکرد کلیه، شما می توانید یک زندگی بدون دیالیز به تدریج زندگی می کنند.

آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی بازیابی کلیه بیمار بدون دیالیز؟ لطفا پیام خود را در زیر ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: هر بیماری قابل درمان است به بازیابی کلیه بیمار بدون دیالیز,


پنج شنبه 31 فروردين 1396
ن : lafee

چه نوع از درمان ها مورد نیاز برای اجتناب از دیالیز

اگر چه دیالیز است که معمولا در نارسایی کلیه استفاده می شود، آن را باعث می شود بیماران از یک سری از عوارض جانبی که کیفیت زندگی بیماران و یا حتی تهدید زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهد رنج می برند. بدین ترتیب، بیماران مشتاق به دانستن چه نوع از درمان ها مورد نیاز برای جلوگیری از دیالیز است.

در چین، یک سری از درمان های طبیعی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اتخاذ شده است برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و کمک به آنها زندگی بهتری داشته باشیم.

کارشناسان کلیوی در اینجا اهمیت دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به عنوان رسوب سموم و مواد زائد محصولات برجسته نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، دفع سموم مختلف و ضایعات نقش مهمی در کمک به بیماران مبتلا به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل ایفا می کند. با این هدف، تعدادی از کارشناسان کلیوی اینجا را افتتاح یک درمان طبیعی به نام سموم-حذف درمان به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اعمال می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است.

با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. با اتصال دستگاه اسمزی و تجهیزات پیشرفته، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم.

علاوه بر این، درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان به تصویب رسید برای افزایش گردش خون، گسترش عروق خونی، تنظیم فشار خون، بطور منظم احساس التهاب و انعقادی در خون.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چه نوع از درمان ها مورد نیاز برای اجتناب از دیالیز,


پنج شنبه 31 فروردين 1396
ن : lafee

که درمان بهترین ها را برای بیماران دیالیزی هستند

اگر چه دیالیز می تواند بیمار بهره مند شوند، در برخی از نقطه، آن را نیز باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض جانبی را تجربه و خروجی ادرار خود را کاهش می دهد. بدتر از آن، آن را با کیفیت زندگی خود را تحت تاثیر قرار می. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن است که درمان های بهترین ها را برای بیماران دیالیزی هستند.

به همین دلیل بیماران نیاز به دیالیز است که کلیه می تواند تابع خود را انجام نه به عنوان آن باید انجام دهید، به عنوان یک نتیجه، دیالیز مورد نیاز است به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن در اسرع وقت برای نجات زندگی خود را. با این حال، دیالیز است یک درمان مناسب برای بیماران دیالیزی نیست، شما ملزم به عوارض جانبی مختلف است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، تعدادی از کارشناسان کلیوی با هم کار کنند برای مدت طولانی و پس از آن توسعه یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و جلوگیری از و یا متوقف کردن دیالیز.

گام اول از این درمان این است به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، پاکسازی دور سموم مختلف نقش مهمی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند.

علاوه بر این، یک بار سموم مختلف و ضایعات محصولات پاک به دور از بدن، یک محیط بهداشتی و تمیز ارائه شده است برای کمک به سلول های بیمار و بافت از خود تعمیر. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای کمک به کلیه تعمیر. آنها در تعمیر کلیه بیمار و بازیابی عملکرد کلیه از طریق یک راه از گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون است. از آنجا که این درمان در تعمیر کلیه بیمار و بازیابی عملکرد کلیه تمرکز، احتمال بالا را برای شما به یک زندگی بدون دیالیز وجود دارد. مهمترین، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا یک زندگی بدون دیالیز، لطفا یک درمان به بهبود عملکرد کلیه را پیدا و اگر شما این درمان در محل خود را پیدا کنید، از شما استقبال برای آمدن به چین.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: که درمان بهترین ها را برای بیماران دیالیزی هستند,


سه شنبه 29 فروردين 1396
ن : lafee

آیا هیچ راه دیگری به غیر از دیالیز

دیالیز راهی برای کمک به بیماران مبتلا به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به منظور کاستن از برخی علائم مسمومیت و جلوگیری از برخی عوارض است. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران از یک سری از عوارض جانبی رنج می برند. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن است هر دستیار دیالیز وجود دارد.

اول از همه، شما باید آن را به روشن به همین دلیل نیاز به دیالیز است که بسیاری از سموم و مواد زائد و محصولات ساخت تا به خون شما وجود دارد. علاوه بر این، سموم و مواد زائد محصولات نه تنها آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت را، اما همچنین بهره وری از درمان های دیگر تاثیر می گذارد. اگر چه دیالیز می تواند کمک به بیماران دفع سموم مختلف را از بدن، آن را فقط می توانید اندازه کمی از مواد دفع و آن را می توانید اندازه بزرگ از مواد را حذف کنید. در نتیجه، اندازه بزرگ از مواد ته نشین شده در خون ایجاد آسیب بیشتر به عملکرد کلیه است. بنابراین، دیالیز یک راه برای کمک به بیماران به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است.

از آنجا که بیشتر و بیشتر بیماران تمایلی به انجام دیالیز هستند، تعدادی از کارشناسان کلیوی با هم کار کنند برای مدت طولانی و پس از آن توسعه یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز.

اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها کمک می کند تا برای جلوگیری از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر. علاوه بر این، دارو حمام و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به تصویب رسید برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک درمان کار به بهبود عملکرد کلیه به تدریج است. این نرم افزار خارجی، که در آن بسیاری از گیاهان حاوی در این درمان وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ می کنند ضایعات کلیوی به طور مستقیم. در نتیجه، سلول های کلیه بیمار و بافت می شود تعمیر توسط خون کافی و اکسیژن در داخل کلیه است. علاوه بر این، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان، بخار T herapy داده می شود تا دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به تدریج.

آیا شما می خواهید به یک زندگی عادی بدون دیالیز؟ لطفا با ما تماس بگیرید در اسرع وقت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

تلفن: 008615233618520

واتساپ / وایبر: 008615233618520

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: آیا هیچ راه دیگری به غیر از دیالیز,


سه شنبه 29 فروردين 1396
ن : lafee

درمان کلیه برای جلوگیری از دیالیز در بیمارستان چین است

امروزه، بیشتر و بیشتر مردم متوجه شدند که دیالیز است که دیگر تنها گزینه برای بیماران است. در حالی که، چه درمان کلیه برای جلوگیری از دیالیز در بیمارستان چین است؟

در چین، درمان های طبیعی به طور گسترده ای برای عملکرد قابل توجه آن در ترمیم آسیب وارد بر روی کلیه ها و بهبود عملکرد آن است. قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر کلیه بیمار استفاده شده است، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید به بیرون از بدن به طور کامل. علاوه بر این، رسوب دفع از سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر تاثیر می گذارد. بنابراین، پاکسازی سموم و مواد زائد مختلف محصولات از بدن نقش مهمی در کمک به کلیه بیمار و کمک به آنها بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند. بر اساس در این هدف، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز استفاده می شود به ترمیم سلول های بیمار و بافتهای داخل کلیه و بهبود عملکرد است. این نرم افزار خارجی، که در آن تعداد زیادی از داروهای گیاهی که برای بیماران در یک فرایند انتخاب شده است. و پس از آن، داروهای گیاهی می باشد تصفیه شده را به پودر به بهبود بهره وری آن، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم، ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه است. بنابراین، کلیه بیمار می تواند تعمیر و سپس عملکرد آنها نیز بهبود یافت.

توسط نقاهت عملکرد کلیه، فرکانس دیالیز کاهش می یابد و یا دیالیز می تواند متوقف شود. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی طبیعی درمان مبتلا به بیماری کلیوی مقابله لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال ما خواهد تلاش ما برای شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: درمان کلیه برای جلوگیری از دیالیز در بیمارستان چین است,


سه شنبه 29 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه به از بین بردن اشتها مبتلا به نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی یک بیماری کلیوی پیشرونده ناشی از آسیب به مویرگ ها در گلومرول کلیه این است که توسط سندرم نفروتیک و زخم منتشر گلومرول مشخص می شود

در طول دوره اولیه آن، نفروپاتی دیابتی اغلب بدون علامت است. علائم می تواند 5 تا 10 سال را به نظر می رسد پس از صدمه به کلیه ها آغاز می شود. این اواخر علائم شامل خستگی شدید، سردرد، احساس بیماری، تهوع، استفراغ، ادرار کردن مکرر، خارش پوست، و تورم پاها.

علائم کلاسیک دیابت درمان نشده هستند کاهش وزن، پرادراری (افزایش ادرار)، پرنوشی (افزایش تشنگی) و اشتهای (افزایش گرسنگی) .Symptoms ممکن است به سرعت (هفته ها یا ماه ها) در دوره نوع 1، در حالی که آنها معمولا بسیار آهسته تر و ممکن است ناچیز یا وجود ندارد و در 2 دوره نوع

چه درمانی روش برای نفروپاتی دیابتی؟

کنترل قند خون

رژیم درمانی

ورزش درمانی

دارودرمانی

چگونه به بطور منظم احساس بی اشتهایی مبتلا به نفروپاتی دیابتی؟

در غرب پزشکی واصل، درمان برای انجامشده اشتها برخی از داروها و دیالیز هستند. چه بدتر، در برخی از کشورها، این داروها می تواند باعث کم اشتهایی و در همه بطور منظم احساس نمی کند و آن ممکن است وضعیت بیماری بدتر. در پایان، می شود تنها دو گزینه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه، دیالیز و پیوند کلیه وجود دارد.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران گزینه درمانی دیگر برای مقابله با مشکل بیماری های کلیوی. این درمان به نام میکرو چینی پزشکی Osmotherapy

طب چینی کار کرده است به بیماران برای کمک به آنها عملکرد کلیه را بهبود برای چندین سال. این یک برنامه خارجی، که باعث می شود که این درمان می تواند بهترین اثر را برای تعمیر سلول های بیمار و بافت است. این می تواند کمک گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون و حذف استاز خون و کمپلکسهای ایمنی از بدن، در نتیجه بهبود گردش خون در پوست و کاهش التهاب در کلیه ها. با عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ترویج تکثیر سلول های ذاتی آسیب دیده و ارائه مواد مغذی برای کلیه ها، عملکرد کلیه به تدریج بهبود خواهد شد. با این درمان را برای یک هفته، نشانه ای از بی اشتهایی، سردرد، بی خوابی می تواند تا حد زیادی خاطرات خود را زنده

مقاله مرتبط: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment



:: برچسب‌ها: چگونه به از بین بردن اشتها مبتلا به نفروپاتی دیابتی,


سه شنبه 29 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه می توانم امید به زندگی از نارسایی کلیه طولانی

نارسایی کلیه یک وضعیت پزشکی از اختلال در عملکرد کلیه که در آن کلیه ها قادر به فیلتر کردن مواد زائد به اندازه کافی سوخت و ساز بدن را از خون است. دو شکل اصلی هستند آسیب حاد کلیوی است، که اغلب با درمان برگشت پذیر کافی، و بیماری مزمن کلیوی است، که اغلب برگشت پذیر نیست. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند از طریق درمان های علمی و موثر به تسکین علائم، در نتیجه گسترش زندگی تا حد معینی.

روش درمان مانند دیالیز و پیوند کلیه معمولا در بیشتر کشورهای غربی، دیالیز می تواند زندگی بیماران تا حدی حفظ استفاده می شود، اما آن است که یک راه حل بلند مدت، است که به دلیل دیالیز فقط جایگزین بخشی از عملکرد کلیه، به صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه، دیالیز قادر به مقابله با است. با این حال، به امید به زندگی، دشوار است به دادن پاسخ دقیق، بعد از همه افراد مختلف موقعیت های مختلف.

در مقایسه با دیالیز، پیوند کلیه را به امید به زندگی به طور کلی را طولانی کند. با این حال، هر بیماران خوش شانس برای دریافت پیوند کلیه است.

آنها نیاز به زمان طولانی برای کلیه است که آنها را مطابقت نگاه کنید، و آنها قادر خواهند بود به درستی کار نکند پس از یک عملیات موفقیت آمیز خواهد بود.

اگر چه دیالیز و پیوند کلیه می تواند زندگی را طولانی، اما به علت های مختلف از دلایل، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و کلیه درمان پیوند.

علاوه بر دیالیز و پیوند کلیه، طب گیاهی چینی یکی دیگر از درمان برای بیماران کلیوی به زندگی طولانی است. این درمان شده است در چین بالینی بالغ، و آن را در ترمیم آسیب کلیه، بهبود عملکرد کلیه و صرفه جویی در کلیه خود بیماران هدف. اگر عملکرد کلیه می تواند افزایش یافته است، کیفیت زندگی خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است. استفاده از این درمان مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، طب سوزنی درمان باعث می شود بیماران بی شماری از تولد دوباره و جذب بیماران خارجی بسیاری را به بیمارستان ما برای درمان.

اگر شما علاقه مند در درمان ما از طب چینی، شما می توانید با ما ارسال ایمیل، و یا شما می توانید به چین به شرایط درمان ما نیز، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما آمده است.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم امید به زندگی از نارسایی کلیه طولانی,


دو شنبه 28 فروردين 1396
ن : lafee

چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

کراتینین سرم یک شاخص مهم برای هر دو نفرولوژیست و بیماران کلیوی استفاده می شود به خوبی دید که چگونه کلیه بیمار عملکرد است. و آن است که اغلب یک عامل مهم برای هدایت آغاز دیالیز در نظر گرفته شود.

پس چه سطح کراتینین است برای شروع دیالیز؟ قبل از پاسخ به این سوال، ابتدا مطمئن شوید که کراتینین همراه می تواند دیالیز تعیین نمی کند، بسیاری از عوامل دیگر که باید به حساب گرفته شود وجود دارد. اما سطح کراتینین یکی موضوع مهم.

یک سطح کراتینین مطلق و سطح کراتینین نسبت به تعیین دیالیز وجود دارد. سطح کراتینین مطلق معنی دیالیز باید دریافت شود زمانی که کراتینین را افزایش می دهد به این سطح. سطح کراتینین مطلق برای شروع دیالیز است بالاتر از 8 و نرخ ترخیص کالا از گمرک کراتینین کمتر از 5.

اما ما نیاز به ذکر است که این ممکن است به هر فردی بیمار اعمال می شود. کشورهای مختلف، مناطق و بیمارستان و همچنین علت زمینه ای مختلف از نارسایی کلیه دارند معیارهای مختلف به دیالیز اولیه. برخی از بیماران ممکن است نیاز به دیالیز قرار داده می شود که کراتینین آنها فقط 5 است، زیرا آنها می توانند علایم و درد را تحمل نمی کند. در حالی که برخی از بیماران دیالیز ندارد حتی زمانی که کراتینین آنها بسیار بالاتر از 8 زیرا آنها می توانند بدون علائم واضح و یا بدن خود را هنوز هم می تواند ناراحتی را تحمل کند.

همچنین یک سطح کراتینین نسبت به شروع دیالیز وجود دارد. که کراتینین بالاتر از 6 و کلیرانس کراتینین زیر 15. کراتینین نسبی بدان معنی است که بیماران می توانند شروع و یا شروع دیالیز که کراتینین به این سطح برسد نمی شود. در مورد آنچه که بیماران احساس کن مانند علائم، عوارض و همچنین پاسخ به داروهای تجویز شده و درمان بستگی دارد.

هنگامی که کراتینین بالاتر از 6 و یا حتی بالاتر از 8 است، و اگر بیماران را توسعه داده اند یکی از شرایط بیماری زیر و اگر وضعیت بیماری بسیار شدید به داروهای کنترل شود، دیالیز کلیوی باید به خاطر ایمنی بیمار ارائه شده است. این شرایط عبارتند از بیماری ادم ریوی، نارسایی قلبی، خونریزی، پریکاردیت، علائم عصبی، هیپرکالمی، استفراغ جدی، تهوع، اسیدوز، ازوتمی، نزاری، و غیره

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز,


دو شنبه 28 فروردين 1396
ن : lafee

مزایا دیالیز کلیه و منفی

دیالیز کلیه درمان صرفه جویی در زندگی که می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیه برای تمیز کردن خون آنها است. به این معنی زیادی برای بیماران نارسایی کلیه، با این حال به دلیل زیان اور است، بسیاری از بیماران خود نمی خواهید به آن را شروع تا زمانی که زندگی خود را به طور جدی تهدید می شود. جوانب مثبت و منفی از دیالیز کلیه بر روی زمین چیست؟

جوانب مثبت و منفی از دیالیز کلیه چیست؟

در بدن ما، کلیه قطع به عنوان یک فیلتر که می تواند تغذیه و مواد مضر را جدا کند. این مواد مضر در نهایت از بدن ما به عنوان قالب ادرار حذف می شود. هنگامی که نارسایی انتهایی کلیه ایجاد می شود، کلیه ها قادر به تخلیه این مواد مضر و به عنوان یک نتیجه از آن، مواد سمی در خون می شود. سموم با خون گردش و ممکن است هر قسمتی از بدن ما آسیب برساند. بنابراین، با نارسایی انتهایی کلیه، بیماران در معرض خطر بروز عوارض بسیاری مانند نارسایی قلبی، مشکلات پوستی، مشکل استخوان، مشکلات تنفسی و غیره می باشد. با این حال، با کمک دیالیز، سموم می تواند برداشته شود و همچنین خطر ابتلا به عوارض جدی است به طور موثر کاهش می یابد. دیالیز یک روش پزشکی که در آن یک ماشین به تصویب رسید به جای کلیه ها شکست خورده به کار است.

از آنجا که دیالیز چنین نقش مهمی را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را بازی می کند، آن است که یک روش کامل نیست، به عنوان دیالیز طولانی مدت خواهد می تواند عوارض جانبی بسیاری مانند افت فشار خون، سندرم پای بی قرار، سردرد، گرفتگی عضلانی عضلات، عفونت و لخته شدن و غیره باعث . برخی از این عوارض جانبی عبارتند از سردرد خیلی مشقت را تحمل می باشد. بنابراین، آن را بسیار دشوار است برای با دیالیز زندگی می کنند. علاوه بر این، با دیالیز، کلیه ها می تواند خون و تعمیر اندازه کافی نیست، عملکرد کلیه باقی مانده به سرعت کاهش می یابد. کلیه کمک به تولید ادرار و یک بار کلیه تبدیل به طور کامل شکست خورده، هیچ ادرار تولید می شود. به همین دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ادرار پس از شروع دیالیز کاهش یافته است.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه اساسا؟

پیشرفت بیماری کلیوی زیرا بیشتر و بیشتر سلول های ذاتی کلیه ها آسیب دیده و قادر به عملکرد درست. سلول های ما توانایی خود درمانی، بنابراین از طریق تعمیر این سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. تا زمانی که عملکرد کلیه قیافه بهبود یافته است، سموم خیلی بیشتر در خون حذف شده و همچنین هیچ دیالیز و پیوند کلیه مورد نیاز است.

نارسایی مزمن کلیه قابل درمان نیست، به طوری که بسیاری از بیماران به دیالیز شروع به حفظ زندگی خود را یک بار نارسایی انتهایی کلیه تشخیص داده می شود. دیالیز کلیه جوانب مثبت و منفی خود را دارد، و آن است که تنها گزینه برای نارسایی کلیه است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که هنوز خروجی ادرار، آنها می توانند دیالیز جلوگیری از، حداقل کاهش فرکانس دیالیز، با بهبود بیمار کلیوی است.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: مزایا دیالیز کلیه و منفی,


دو شنبه 28 فروردين 1396
ن : lafee

آیا ممکن است برای کاهش کراتینین 12.5 بدون دیالیز ظرف یک ماه

این است که معمولا این باور بودند که creatinne بالا نشانه ای از سطح کراتینین بالا است. هنگامی که سطح کراتینین بالا بالاتر از حد طبیعی است، آن را نشان می دهد که عملکرد کلیه بیش از 50٪ آسیب دیده است. علاوه بر این، درمان معمول فقط دستیابی به عملکرد کاهش سطح کراتینین بالا، می تواند عملکرد کلیه تعمیر نیست، و در نتیجه سطح کراتینین بالا و بالاتر. به تازگی، یک بیمار خواسته که ممکن است برای کاهش کراتینین 12.5 بدون دیالیز در یک ماه.

همانطور که گفتم، به همین دلیل سطح کراتینین بالا اگر دانش آموز ممکن است در این واقعیت است که کلیه بیمار را نمی توان ترمیم قرار دارند. تا زمانی که کلیه تعمیر تعمیر است، سطح کراتینین بالا خواهد اساسا کاهش می یابد.

یک سری از درمان های طبیعی برای بیماران در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اتخاذ وجود دارد و این درمانها در به بهبود عملکرد کلیه. مهمتر از همه، قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر کلیه بیمار، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، به عنوان رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. به منظور کمک به بیماران سموم مختلف حذف از بدن به طور کامل، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، دایره درمانی و طب سوزنی درمان به تصویب رسید برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، گیاهان را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند.

با استفاده از این درمان، آسیب بر روی عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافت و پس از آن سطح کراتینین افزایش نیز می تواند به طور معمول کاهش می یابد.

آیا شما هنوز هم می توانید شک در مورد 12 کراتینین شود بدون دیالیز در یک ماه کاهش می یابد؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا اساسا. لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: آیا ممکن است برای کاهش کراتینین 12, 5 بدون دیالیز ظرف یک ماه,


دو شنبه 28 فروردين 1396
ن : lafee

ما می توانیم جلوی دیالیز دائمی با طب چینی

دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کمک می کند که به کاهش سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر به عنوان آنجا که ممکن است استفاده می شود. حال، بسیاری از بیماران از اثرات نامطلوب آن رنج می برند، بنابراین، آنها مشتاق به دانستن می تواند ما دیالیز دائمی با طب چینی را متوقف کند.

بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید امتحان کنید با طب چینی برای عملکرد قابل توجه آن در دوره نقاهت بیمار بر روی عملکرد کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. و هدف ما این است برای کمک به بیماران دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز. اما، به این معنا نیست که آن را می توانید کمک به بیماران متوقف دیالیز، از برخی از بیماران آن را برای سال ها یا ماه ها بسیاری از و می تواند آن را متوقف کند حق دور.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده اند به ترمیم آسیب در عملکرد کلیه و کمک به آنها عملکرد آن بهبود می یابند. قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر کلیه بیمار، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن به عنوان رسوب سموم و مواد زائد دفع محصولات به طور کامل نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. سموم-حذف درمان استفاده می شود برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که به بهبود عملکرد کلیه است. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. علاوه بر این، درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، دارو حمام، طب سوزنی درمان استفاده می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

با کمک این درمان، کلیه بیمار می شود به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با kidneyfailurecn@hotmail.com رسیدگی کند. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: ما می توانیم جلوی دیالیز دائمی با طب چینی,


یک شنبه 27 فروردين 1396
ن : lafee

کراتینین 8.30 مبتلا به PKD: باید چه کار کنم حالا

بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه به نارسایی کلیه به راحتی و بدون مدیریت مناسب. هنگامی که سطح کراتینین بالا رخ می دهد، به این معنی که کلیه شما در حال حاضر آسیب دیده است. کراتینین 8.30 بدان معنی است که تعداد زیادی از سلول های کلیه و بافت مجروح و یا حتی مرده است. در حالی که، چه باید بیماران به کاهش کراتینین 8.30 مبتلا به PKD.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست پر از مایع در کلیه، با گذشت زمان، کیست بیشتر و بیشتر به بزرگ و بزرگتر است. علاوه بر این، کیست بزرگ خواهد سلول ها و بافت نرمال ستم، و آسیب بیشتر به عملکرد کلیه است. که عملکرد کلیه مبتلا شده است، سطح کراتینین بالا رخ می دهد.

امروزه، دیالیز است که دیگر تنها گزینه برای بیماران به منظور کاهش سطح کراتینین بالا. در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شما فراهم می کند بسیاری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. درمان های طبیعی عبارتند از سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، طب سوزنی درمان.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند اثرات به کوچک شدن کیست های کلیه اساسا کنند. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد و پس از آن گیاهان هستند به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که برای ارائه خون، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه است.

علاوه بر این، انتخاب های دیگری مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان، مخلوط Maikang به تصویب رسید برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به تدریج. با اتخاذ این درمان، خون و اکسیژن کافی می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد. از سوی دیگر، آن باعث دفع کیست مایع با جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونه درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment



:: برچسب‌ها: کراتینین 8, 30 مبتلا به PKD: باید چه کار کنم حالا,


یک شنبه 27 فروردين 1396
ن : lafee

در حل پایان مرحله بیماری کلیوی با کراتینین 8.7 است

پایان مرحله بیماری کلیوی شده است به عنوان بدترین عملکرد کلیه، که اشاره به که کلیه دیگر عملکرد خوبی برای رفع نیازهای روزانه است. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن آنچه است که راه حل به ESRD با کراتینین 8.7 می باشد. لطفا وضع موجود خود را و شماره تلفن برای ارسال واتساپ / وایبر / ویچت + 008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

چرا بیماران مبتلا به ESRD کراتینین 8.7 را تجربه کنند؟

ESRD بدان معنی است که کلیه خود را می تابع خود را انجام نه به عنوان آن باید انجام دهید. کراتینین 8.7 مرحله که در آن تعداد زیادی از سلول های کلیه و بافت نمی تواند خارج از بدن دفع می شود به درستی، و در نتیجه سطح کراتینین بالا به تدریج است. از آنجا که بسیاری از بیماران کاهش سطح کراتینین بالا بدون تعمیر کلیه بیمار، سطح creatintine بالاتر و بالا رخ می دهد، حتی اگر او در دیالیز است.

در چین، یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر.

در سلامت و محیط داخلی تمیز، درمان های طبیعی می تواند اثرات خود دستیابی به آنها به عنوان باید انجام دهید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اعمال می شود به بهبود عملکرد کلیه به تدریج. در این روش درمانی در یک فرم خارجی استفاده می شود و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه همراه با مقدار زیادی از مواد فعال نفوذ کند. با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون، آسیب بر روی عملکرد کلیه می تواند به تدریج ترمیم، به عنوان یک نتیجه، سطح کراتینین افزایش خواهد اساسا کاهش می یابد.

آیا شما هنوز هم از کراتینین 7.8 رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دنبال برای درمان جایگزین برای مقابله با کراتینین 7.8 با نارسایی کلیه؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfight.com/esrd-treatment



:: برچسب‌ها: در حل پایان مرحله بیماری کلیوی با کراتینین 8, 7 است,


یک شنبه 27 فروردين 1396
ن : lafee

نارسایی کلیه مرحله نهایی با دیالیز 5 سال: آیا خیلی دیر به درمان بهتر

به تازگی، یک مرد به ما یک پیام در مورد پدر را ترک کرد. بیمار 65 ساله است و او دیالیز برای تقریبا 5 سال بود. از آنجا که او یک زندگی پر از بدبختی با دیالیز، او مشتاق برای پیدا کردن درمان بهتر برای کمک به او را به دور از دیالیز است.

اگر او تا به دیالیز به مدت 5 سال، او ممکن است هیچ خروجی ادرار و یا فقط مقدار کمی از ادرار است. اگر او تا به مقدار کمی از ادرار، به این معنی که هنوز هم وجود دارد خون عبور از کلیه است. و پس از آن ما می توانیم کمک به تعمیر او سلول های بیمار و بافت در کلیه خود و بهبود عملکرد آن، که باعث می شود خون بیشتری عبور هر چند کلیه، به عنوان یک نتیجه، شما دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز. بنابراین، اگر شما پیدا شده است که شما به بیماری های کلیوی، شما نیاز به دریافت درمان در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده اند بهبود عملکرد کلیه. اول از همه، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، از رسوب سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. سموم-حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، کمک می کند که کلیه بیمار تعمیر.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان به بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. و پس از آن، از پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. علاوه بر این، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان، داغ فشرده درمان استفاده می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. استفاده از این درمان کمک به ترمیم سلول های بیمار و بافت در داخل کلیه و کمک به آنها بهبود عملکرد کلیه.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه مرحله نهایی با دیالیز 5 سال: آیا خیلی دیر به درمان بهتر,


یک شنبه 27 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه برای از شر دیالیز با کراتینین 7

به طور معمول، دیالیز استفاده می شود برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل به منظور کاهش سطح کراتینین بالا. با این حال، دیالیز است یک راه اساسی برای کاهش سطح کراتینین بالا است. به تازگی، آنها مشتاق به دانستن چگونه می توانند از دیالیز با کراتینین 7 خلاص هستند.

کراتینین 7 تا که شما در مرحله 4 نارسایی کلیه است که در مرحله دوم از بیماری کلیوی هستند، اشاره دارد. بنابراین، آنها نیاز به دریافت درمان در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل بدون انجام دیالیز. درمان های طبیعی سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان است.

سموم-حذف درمان اعمال می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل. این یک درمان کار به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است. این درمان به طور عمده کار می کند به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر.

علاوه بر، سایر درمان های طبیعی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان و طب سوزنی درمان نیز به تصویب رسید برای ترمیم آسیب در عملکرد کلیه است. اگر آسیب در عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است، ما می توانیم به شما کمک کند وضعیت بیماری عقب، اما در صورتی که آسیب در عملکرد کلیه بیش از 50٪ است، اگر چه ما نمی توانیم به شما کمک کند وضعیت بیماری معکوس، ما می توانیم به شما کمک کند کاهش سرعت بیماری پیشرفت و جلوگیری از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه به همان اندازه که ممکن است.

آیا شما در دیالیز در حال حاضر؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چگونه برای از شر دیالیز با کراتینین 7,


یک شنبه 27 فروردين 1396
ن : lafee

است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای مرحله 4 نارسایی کلیه موجود در اسپانیا

امروزه، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ملزم به تجربه تعداد زیادی از نشانه ها، به خصوص در مرحله 4 نارسایی کلیه. از آنجا که بیشتر و بیشتر مردم متوجه شدند که دیالیز و پیوند کلیه دیگر درمان منحصر به فرد، آنها مشتاق بودند تا می میکرو چینی پزشکی Osmotherapy موجود در اسپانیا است.

اول از همه، من باید به شما بگویم که طب میکرو چینی Osmotherapy است با داروهای گیاهی فوق العاده ای است، که تنها در چین به کار گرفته استفاده می شود. علاوه بر این، داروهای گیاهی موجود در این درمان متفاوت از یکی به دیگری می باشد. علاوه بر این، قبل از اتخاذ درمان برای مقابله با بیماری بیماری های کلیوی، کارشناسان کلیوی نیاز به ایجاد یک ارزیابی از وضعیت کلی بیماری تا به عنوان یک اثر دقیق است. مهمتر از همه، قبل از اتخاذ درمان، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، به دلیل رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر. با این هدف، سموم، حذف درمان برای بیماران به حذف مواد زائد و سموم مختلف را از بدن به طور کامل افتتاح کرد.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به بهبود عملکرد کلیه به تدریج. این درمان با تجهیزات پیشرفته و گیاهان فوق العاده ای استفاده شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. و پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 30-40 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. مهمتر از همه، دیگر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان نیز به بهبود عملکرد کلیه استفاده می شود.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4



:: برچسب‌ها: است میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای مرحله 4 نارسایی کلیه موجود در اسپانیا,


شنبه 26 فروردين 1396
ن : lafee

دیالیز علل سرگیجه و تهوع

دیالیز قرار است به بیماران احساس راحتی بیشتری با از بین بردن تجمع بیش از حد آب، الکترولیت ها و ضایعات سوخت و ساز بدن از خون است. با این حال در واقعیت بیماران دیالیزی اغلب بسیاری رنج می برند به دلیل دیالیز به ویژه کسانی که در دیالیز برای سال بوده است. این نادر نیست که بیماران خستگی، تهوع، سرگیجه پس از دیالیز احساس خواهد شد.

دیالیز و سرگیجه

سرگیجه به دلیل فشار خون پایین است که یکی از شایع ترین عوارض جانبی دیالیز. دلایل بسیاری از فشار خون پایین در دیالیز وجود دارد و می توان آن به دلیل فوق العاده تصفیه خیلی سریع یا بیمار وفق دهند به استات مایع دیالیز.

همه ما می دانیم که فشار خون بالا برای بیماران کلیوی بسیار مضر است، زیرا فشار خون بالا یکی از علل عمده مشکل کلیه است و آن را تسریع خواهد کرد اسکلروز گلومرولی و پیشرفت بیماری اگر به خوبی کنترل نمی شود.

فشار خون پایین نیز بسیار مضر است. این می تواند باعث سرگیجه، خستگی، سردرد، از دست دادن اشتها شود و در شرایط جدی از آن می توانید مشکل در تنفس یا حتی ضعف شود.

فشار خون پایین می تواند گردش خون آهسته شود. این می تواند ذخیره خون، اکسیژن و تغذیه دیگر به کلیه ها را تحت تاثیر قرار و تخلیه دی اکسید کربن و دیگر زباله های سوخت و ساز بدن و سموم را تحت تاثیر قرار. درمان به موقع باید با توجه به و یا می تواند خسارت کلیوی را بدتر کند.

دیالیز و حالت تهوع

تهوع در دیالیز به طور عمده به سندرم عدم تعادل دیالیز است که اغلب بسیار رایج در میان بیماران دیالیزی به علت است. بیماران اغلب تهوع، استفراغ، بی قرار و در شرایط جدی آنها می توانند تیک، تحریکپذیری، کما یا حتی مرگ دارند.

علاوه بر این برخی اقدامات اضطراری برای مقابله با این عوارض جانبی و عوارض دیالیز، ترکیبی مناسب با داروهای چینی تا حد زیادی می تواند باعث سرگیجه، تهوع، استفراغ و عوارض جانبی دیگر زنده کرده ام. چه بیشتر، داروهای چینی می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیوی کمک و بازیابی عملکرد کلیه به طوری که برای کمک به بیماران مبتلا به تدریج فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی خلاص شدن از شر دیالیز اگر بیماران فقط دیالیز آغاز شد و هنوز برخی از توابع باقی مانده کلیه وجود دارد است.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: دیالیز علل سرگیجه و تهوع,


شنبه 26 فروردين 1396
ن : lafee

چرا بیماران دیالیزی در معرض خطر کم خونی

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه تحت درمان با دیالیز در معرض خطر کم خونی هستند. کم خونی یک بیماری بیماری است که در آن گلبول قرمز خون کمتر از حد طبیعی است. در موارد دیالیز، کم خونی contributable به موارد زیر به چند عامل است:

1. نارسایی سلول های قرمز خون: کلیه های سالم تولید اریتروپویتین (EPO) است، که هورمون و می تواند استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون. سلول های قرمز خون مسئول حمل اکسیژن به به قسمت های مختلف بدن ما هستند. زمانی که کلیه ها آسیب دیده و موفق به تولید به اندازه کافی EPO، تولید سلول های قرمز خون در بدن کاهش می یابد. علاوه بر این، برخی از بیماران نارسایی کلیه ممکن است از دست دادن جدی سلول های قرمز خون در ادرار، و این نیز به وقوع کم خونی کمک می کند.

2. طول عمر کوتاه سلول های قرمز خون: کلیه ها شکست خورده می تواند سموم به موقع تخلیه نمی کند. این مواد سمی در خون ممکن است سلول های قرمز خون آسیب می رساند و در نتیجه کوتاه طول عمر خود را. در چنین حالتی، کم خونی نیز به راحتی رخ می دهد.

3. شرایط خونریزی شدید: به علت کاهش عملکرد کلیه، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از شرایط مانند خونریزی خونریزی گوارشی آسان تر، که آن هم یکی از عوامل خطر برای کم خونی کلیوی رنج می برند.

4. از دست دادن خون در دیالیز: دیالیز یک روش پزشکی که در آن خون خارج از بدن بیماران ناشی و فیلتر توسط یک ماشین است. در طی این فرایند، از دست دادن خون وجود دارد و این هم به کم خونی کلیوی کمک می کند.

5. کمبود آهن و ویتامین B12: بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیاز به تنظیم رژیم غذایی و به دلیل محدودیت رژیم غذایی سخت، آنها ممکن است به اندازه کافی آهن و ویتامین B12، که همچنین می تواند به کم خونی منجر مصرف نکرده اند.

کم خونی از عوارض شایع نارسایی کلیه است و آن رخ می دهد هیچ بیماران ماده دیالیز شروع کرده اند یا نه. بنابراین، لازم است که برای همه بیماران کلیوی برای جلوگیری از کم خونی کلیوی در پیش است.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چرا بیماران دیالیزی در معرض خطر کم خونی,


شنبه 26 فروردين 1396
ن : lafee

امید به زندگی پس از قطع دیالیز

امید به زندگی پس از قطع دیالیز چیست؟ دیالیز برای افراد مبتلا به کلیه طور کامل شکست خورده است، به عنوان آن می تواند جایگزین کلیه به حذف مواد زائد را از خون. با این حال، با دیالیز زندگی دشوار است، بسیاری از بیماران می خواهم به آن را متوقف کند پس از تحت آن را برای یک زمان خاص. خب پس، چه خواهد شد پس از قطع دیالیز اتفاق می افتد؟

ما می دانیم که بعد از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را متوقف ادامه دیالیز، مواد زائد در خون ساخت تا. این زباله ها، از جمله برخی از سموم، گردش خون و آنها ممکن است تقریبا در هر نقطه از بدن ما دریافت کنید. هنگامی که آنها باعث خسارت در ارگان های داخلی ما، ما را از بافت سلامت بیشتر رنج می برند. موارد زیر از شرایط ممکن است که افرادی که نارسایی کلیه را متوقف کرده اند ممکن است تجربه عبارتند از:

1. بیماری های قلب و عروق مانند نارسایی قلبی: کلیه کمک به تنظیم فشار خون و کلیه ها شکست خورده می توانید آن تابع بازی خوب نیست. در نتیجه، فشار خون بالا رخ می دهد. علاوه بر این، بدون عملکرد موثر کلیه، سدیم و فسفر بیش از حد ساخت تا در خون، که همچنین می تواند خطر ابتلا به بیمار از بیماری های قلبی و عروقی را افزایش دهد.

2. مشکل دستگاه گوارش: مشکل گوارشی مشترک شامل تهوع، استفراغ، بی اشتهایی و مزه بد در دهان و غیره.

3. نفس سخت

4. کم خونی جدی است که شما به نظر می رسد رنگ پریده، احساس خستگی به راحتی و به همین ترتیب.

5. شما همچنین ممکن است درد استخوان، مشکلات در کار و برخی از مشکلات استخوان دیگر را تجربه کنند.

6. کاهش میل جنسی یا ناتوانی جنسی.

7. حافظه ضعیف، بی خوابی، مشکلات در تمرکز و واکنش کند و به همین ترتیب.

همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در معرض خطر ابتلا به شرایط فوق در مقایسه با افرادی که در دیالیز هستند، این که دیالیز را متوقف کرده اند، آنها عارضه فوق به راحتی بیشتری را تجربه هستند، اما.

دیالیز یک راه حل کامل و بلند مدت برای نارسایی کلیه است. اما برای این که کلیه را به طور جدی آسیب دیده است، دیالیز برای بیمار لازم و مفید است. بنابراین، لطفا دیالیز بدون اجازه شما به دکتر متوقف نمی معمولی.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: امید به زندگی پس از قطع دیالیز,


شنبه 26 فروردين 1396
ن : lafee

می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy من کمک می کند اجتناب از دیالیز

می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy من کمک می کند دیالیز جلوگیری از؟ آیا شما این نوع شک، اگر چنین است، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

دیالیز یک روش کمک به بیماران حذف مواد زائد و سموم به منظور کاستن از برخی علائم مسمومیت و عوارض است. اگر چه دیالیز می تواند به بیماران در برخی از نقطه بهره مند شوند، همچنین باعث می شود بیماران اثرات مختلف نامطلوب که باعث می شود بیماران نمی خواهید به جلسه دیگر از دیالیز را تجربه کنند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، یک برنامه خارجی است، توسط تعدادی از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang افتتاح کرد. این درمان به طور عمده کار می کند به بهبود عملکرد کلیه. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، گیاهان را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال می تواند بیرون بیاید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه همراه با مواد فعال تحویل داده است. آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با بیماری کلیوی مقابله، لطفا پیام زیر را ترک، دکتر کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقیقا تجزیه و تحلیل.

قبل از اتخاذ درمان برای مقابله با بیماری کلیه، سموم مختلف سپرده در خون باید به بیرون از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد محصولات دفع نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر.

علاوه بر این، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان استفاده می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. با استفاده از این درمان ها، یک فرصت بزرگ برای بیماران را برای دریافت درمان در اسرع وقت وجود دارد. آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود به WhatsApp / وایبر + 008615233618520 ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy من کمک می کند اجتناب از دیالیز,


شنبه 26 فروردين 1396
ن : lafee

آیا راه دیگری برای کمک به من انجام دیالیز نمی وجود دارد

در سال های اخیر، درک عمومی از اجتناب از دیالیز به طور قابل توجهی بهبود یافته است. آنها تلاش خود را برای پیدا کردن یک درمان جایگزین برای دیالیز. آیا راه دیگری برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و ترویج وضعیت کلی بیماری.

اول از همه، شما باید آن را به روشن که به همین دلیل بیماری کلیوی را نگه می دارد رو به وخامت ممکن است در این واقعیت است که بیش از حد بسیاری سموم و مواد زائد و محصولات ساخت تا به خون شما وجود دارد از رسوب سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه دروغ و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر تاثیر می گذارد. بنابراین، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات نقش مهمی در کمک به تعمیر بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند. بر اساس این هدف، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به بهبود عملکرد کلیه. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. و پس از آن، از پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم.

علاوه بر، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان و بخار درمانی استفاده می شود به بهبود عملکرد کلیه به تدریج.

با استفاده از این روش های درمان، زمان دیالیز تواند کاهش می یابد و یا حتی همراه با بهبود عملکرد کلیه را متوقف کرد. آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا تماس واتساپ: 8615233618520. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge




جمعه 25 فروردين 1396
ن : lafee

می توانید درمان طبیعی راهنما کلیه من به من نگه از دیالیز

به عنوان بیشتر و بیشتر بیماران دارند دیالیز، آنها متوجه می شوند که دیالیز یک کابوس برای آنها است. آنها مشتاق به دانستن است هر درمان های طبیعی کمک کلیه ام از دیالیز است.

دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای دفع سموم و مواد زائد است، آن است که یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار است. سموم و مواد زائد محصولات از بدن توسط دیالیز در این زمان دفع می شود، سموم و مواد زائد هنوز هم ساخت تا به بدن خود را در زمان های دیگر است. بنابراین، دیالیز است یک راه اساسی برای مقابله با بیماری کلیه است. در یک روز، عملکرد کلیه خود را اجرا خواهد همراه با دیالیز و خروجی ادرار خود را کمتر و کمتر می شود. به عنوان یک نتیجه، پیوند کلیه تنها گزینه خود را.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، تعدادی از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی اساسا.

سموم-حذف درمان است توسعه یافته برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. این درمان است که در دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها مانع از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه هدف است، اما همچنین بر بهره وری از درمان های دیگر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به بهبود عملکرد کلیه به بازسازی سلول های بیمار و بافت های کلیوی است. این یک برنامه خارجی است و داروهای گیاهی متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری و سپس پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. دیالیز می تواند با بهبود عملکرد کلیه اجتناب شود.

kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ:: +8615233618520 برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید ما ایمیل مشورت کنید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: می توانید درمان طبیعی راهنما کلیه من به من نگه از دیالیز,


جمعه 25 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه به اجتناب از دیالیز در بیماری پارانشیم کلیه

بیماری پارانشیم کلیه یک بیماری مستقل نیست و آن عبارت کلی برای گروهی از اختلالات کلیوی است.

پارانشیم نشان می دهد محل بافت کلیه آسیب دیده است. ما می دانیم که کلیه شامل دو بخش است --- پارانشیم کلیه و لگنچه کلیه. پارانشیم کلیه است که از دو بخش ساخته شده است --- قسمت بیرونی قشر کلیه است و قسمت داخلی مدولا کلیه است. قشر کلیه است تا از بیش از یک میلیون نفر از نفرون و مدولا است هرم کلیوی ساخته شده است. Neprhon شامل glomeurli، کپسول کلیوی و توبول های کلیوی. بخش هایی از قشر کلیوی می تواند به منطقه مدولاری کشش و فرم ستون کلیوی. بنابراین ما می توانید ببینید که بیماری پارانشیم کلیه به خسارت و اختلالات مراجعه در مناطق قشری و مدولاری کلیه.

بیماری پارانشیم کلیه می تواند به کلیه طرفه یا دو طرفه تاثیر می گذارد. بیماری های شایع پارانشیم یکجانبه شامل بیماری مخالف کلیه، پیلونفریت مزمن، هیدرونفروز، سرطان کلیه، و غیره و شایع بیماریهای پارانشیم دوجانبه شامل بیماری های گلومرولی، نفریت بینابینی مزمن، بزرگسالان PKD، و غیره

بیماری پارانشیم کلیه می تواند بسیاری از نشانه ها و عوارض مانند فشار خون بالا، خون در ادرار، پروتئین در ادرار، عفونت ادراری، تورم در پا، پاها، بازوها باعث و صورت و همچنین خستگی، از دست دادن اشتها، تهوع، استفراغ، خارش، طعم فلزی در دهان، و غیره بیماریهای پارانشیم کلیه می فیبروز کلیوی و موجب ترس که به نارسایی کلیه پیشرفت خواهد کرد اگر درمان نشود به موقع و در این مرحله، بیماران نیاز به دیالیز برای حفظ حیات آنها شود. بنابراین اگر بیماران می خواهند برای جلوگیری از دیالیز، تشخیص زودرس و درمان به موقع بسیار ضروری است. از آنجا که کلیه توانایی قوی جبرانی و تنها زمانی که بیش از نیمی از توابع آن آسیب دیده می تواند از نشانه های آشکار و ناراحتی وجود دارد.

معاینه فیزیکی است تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در سال های اخیر و ساده ترین آزمون مانند آزمایش ادرار و آزمایش خون می تواند آن را تشخیص اگر مشکلی با پارانشیم کلیه وجود دارد.

اقدامات پیشگیری به موقع و مناسب می تواند در پیشگیری بدتر شدن خسارت پارانشیم کلیه و توسعه نارسایی کلیه، به طوری که بیماران به دیالیز نیاز ندارد.

با این حال برای کسانی که در حال حاضر شروع دیالیز، آنچه می تواند انجام است برای کاهش ناراحتی و عوارض جانبی دیالیز و در همان زمان به حفظ و حمایت از عملکرد کلیه باقی مانده به منظور کاهش فرکانس از دیالیز است.

kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ:: +8615233618520 برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید ما ایمیل مشورت کنید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چگونه به اجتناب از دیالیز در بیماری پارانشیم کلیه,


جمعه 25 فروردين 1396
ن : lafee

عضله کشش و سردرد در طول دیالیز

دیالیز یک درمان نجات بخش برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، آن را نیز می تواند هزاران عوارض جانبی، که در آن کشش عضلانی و سردرد بسیار شایع هستند شود.

چرا مردم در کشش عضلات دیالیز تجربه انجام دهد؟

در طول درمان دیالیز، به خصوص در نزدیکی پایان دیالیز، منقبض شدن عضله معمولا رخ می دهد. این به طور عمده به دلایل زیر نسبت داده است:

※ سطح پایین پتاسیم خون

※ اگر دو سیال بسیار است که توسط دیالیز فیلتر، بیمار وزن بدن خواهد شد کمتر از وزن خشک باشد. این می تواند به کشش عضلانی شوند.

※ اگر dialyzate کم سدیم استفاده می شود، آن را به سطح سدیم به سرعت در حال کاهش می دهد. به عنوان یک نتیجه، رگ های خونی در عضله منقبض خواهد شد و عضلات می توانید جریان خون به اندازه کافی نیست، در نتیجه به منقبض شدن عضله منجر می شوند. افزایش غلظت سدیم از dialyzate می توانید کشش را کاهش دهد.

چرا سردرد در طول دیالیز رخ می دهد؟

سردرد می تواند در 5٪ موارد دیالیز رخ می دهد. این وضعیت رخ می دهد با توجه به دلایل زیر:

1. فشار خون بالا: فشار خون بالا یکی از علل شایع سردرد در طول دیالیز است. داروها باید فورا مورد استفاده برای کنترل فشار خون بالا. در مورد جدی، اگر فشار خون نمی تواند موفق شود، دیالیز باید به حالت تعلیق. در درمان های زیر، بیماران باید به hemofiltration یا hemodiafiltration انتقال.

2. خونریزی داخل جمجمه

تصلب شرایین مغزی و فشار خون بالا معمولا در طول دیالیز، که می تواند خطر خونریزی داخل جمجمه افزایش دیده می شود. ناگهان رو به افزایش فشار خون و استفاده بیش از حد از داروهای ضد انعقاد، همچنین می توانید خونریزی داخل جمجمه شود. برای بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، حوادث عروقی مغز رخ می دهد ممکن است به دلیل پارگی آنوریسم مغزی باشد. خونریزی داخل جمجمه می توانید سردرد شود.

3. سندرم عدم تعادل

سندرم عدم تعادل است که معمولا در افرادی که به تازگی دیالیز آغاز شده دیده می شود. این است که توسط سرگیجه، سردرد و سایر اختلالات سیستم عصبی برجسته شده است. افزایش غلظت سدیم dialyzate، تزریق داخل وریدی گلوکز با غلظت بالا، مانیتول یک روش موثر برای از بین بردن سندرم است.

4. علل دیگر

اگر همولیز، عدم تحمل به استات و سندرم آب سخت و غیره می تواند سردرد در طول دیالیز شود.

سردرد و منقبض شدن عضله معمولا در طول فرایند دیالیز دیده می شود، اما برخی از اقدامات پیشگیرانه می توانید آنها را جلوگیری می کند. kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ:: +8615233618520 برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید ما ایمیل مشورت کنید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: عضله کشش و سردرد در طول دیالیز,


چهار شنبه 23 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه دیالیز درمان نارسایی کلیه

دیالیز مهم و در برخی موارد درمان لازم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. آن را به عنوان یک کلیه مصنوعی به تعویض قطعات از عملکرد کلیه از دست داده به حذف آب بیش از حد، الکترولیت ها، ضایعات سوخت و ساز بدن و سموم را از بدن خارج طوری که برای کاهش کراتینین بالا و BUN، پاک کردن جریان خون بیمار، بهبود می یابند مانده آب، الکترولیت توابع و اسید و باز و همچنین اصلاح اختلالات متابولیک.

در برخی از موارد، دیالیز لازم است و یا زندگی بیمار ممکن است تهدید می شود. در صورت شرایط بیماری زیر و اگر داروها می توانند بیماری را کنترل کنید، دیالیز خواهد شد توسط نفرولوژیست دستور داد.

نیتروژن اوره خون بالاتر از 20 است و کراتینین سرم بالاتر از 400 است

هیپرکالمی (بیش از 6.5)

الیگوری، آنوری و تورم شدید

نارسایی قلبی حاد، ادم ریوی، ادم مغزی

فشار خون بالا

اسیدوز متابولیک

پریکاردیت، خونریزی از دستگاه گوارش و علائم در سیستم عصبی مرکزی

علت، در صورت از علائم ذکر شده در بالا، بیماران باید بلافاصله به بیمارستان بیماری های کلیوی محلی به دریافت درمان به موقع و مناسب. داروها برای اولین بار داده خواهد شد و اگر شرایط بیماری نمی تواند کنترل شود و یا حتی بدتر شده، دیالیز بسیار مهم است که برای نجات زندگی بیماران.

دیالیز یکی از مهم فن آوری تصفیه خون است و می تواند کمک به ایجاد یک محیط مساعد داخلی برای درمان موثرتر به اثرات برای تعمیر خسارت کلیوی و بهبود عملکرد کلیه. حال، دیالیز می تواند نارسایی کلیه را درمان نمی و عملکرد کلیه خواهد کاهش مداوم را تجربه کنند.

اگر بیماران آگاه باشید که دیالیز نمی تواند کمک کند آنها را جلوگیری از بدتر شدن شرایط بیماری و درمان موثرتر دریافت می شوند به بهبود عملکرد کلیه خود هستند، بیماران می توانند از شر دیالیز است. اما فرض این است که آنها را وابسته به دیالیز نمی شود و هنوز هم واحد های عملکردی کلیه وجود دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه دیالیز بیمار، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: 8615233618520.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چگونه دیالیز درمان نارسایی کلیه,


چهار شنبه 23 فروردين 1396
ن : lafee

امید به زندگی برای بیماران تحت دیالیز کلیوی

اگرچه دیالیز می تواند کراتینین بالا کمتر کمک کند، حذف مواد زائد سوخت و ساز بدن بیش از حد از خون و حفظ طول عمر برای بسیاری از بیماران مرحله پایانی بیماری کلیوی، آن را بسیار رضایت بخش نیست به ویژه هنگامی که از دراز مدت دیده می شود.

علاوه بر این درد و رنج را از بسیاری از عوارض جانبی و عوارض دیالیز، عملکرد کلیه بیمار به نظر می رسد هیچ بهبود، در مقابل عملکرد کلیه خود را حتی بدتر شده و به نظر میرسد که آنها باید با تکیه بر دیالیز برای بقیه زندگی خود را. بسیاری از بیماران احساس ترس و نا امید کننده است و آنها می خواهند بدانند که چه مدت می تواند زنده ماندن پس از شروع دیالیز.

صادقانه بگویم، این است که واقعا یک سوال سخت و امید به زندگی برای هر بیمار متفاوت است و بسیاری از عوامل است که باید به حساب گرفته شود وجود دارد. نکات کلیدی برای طولانی تر شدن امید به زندگی برای بیماران دیالیز کلیوی است که برای محافظت عملکرد کلیه باقی مانده و به خوبی کنترل از عوارض.

در زیر 7 راهنمایی برای طولانی تر شدن امید به زندگی برای بیماران تحت دیالیز کلیوی.

· کار با دکتر به طراحی یک طرح دیالیز مناسب با توجه به بیماری های خاص خود را و شرایط فیزیکی است. آیا تنظیمات جزئی با توجه به شرایط بیماری خود را. دیالیز مناسب و به طور کامل برای امید به زندگی طولانی برای بیماران بسیار مهم است.

· کنترل به خوبی از فشار خون بالا. فشار خون بالا تا حد زیادی بیماران دیالیزی، کیفیت زندگی و امید به زندگی تاثیر می گذارد.

· رژیم غذایی و تغذیه مناسب. مصرف پروتئین روزانه باید 1.2-1.5g / kg و مصرف حرارت باید 40Kcal / کیلوگرم / D باشد.

· کنترل دقیق مصرف آب. این بسیار مهم و ضروری برای کسانی که بسیار کم و یا بدون ادرار و افزایش وزن بدن باید در 4٪ بین دیالیز کنترل داشته است.

· عرضه مناسب از ویتامین های محلول در آب مانند ویتامین B، ویتامین E، اسید فولیک، و غیره

· تمرین های مناسب و منظم که می تواند کمک به بهبود اشتها، کیفیت خواب، تقویت آمادگی جسمانی و افزایش ایمنی. همچنین می تواند از بین بردن استرس، اضطراب و دیگر احساسات منفی کمک کند. پیاده روی، آهسته دویدن، باغبانی، شنا، تای چی، چی گونگ گزینه های خوبی هستند و را انتخاب کنید با توجه به شرایط و منافع خود را.

· پیشگیری اولیه و درمان به موقع برای کم خونی کلیوی، بیماری های استخوان، HLP (چربی خون)، CVD (قلب و عروق)، عفونت و عوارض دیگر.

اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه دیالیز بیمار، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: 8615233618520.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: امید به زندگی برای بیماران تحت دیالیز کلیوی,


چهار شنبه 23 فروردين 1396
ن : lafee

علل و درمان پا درد بعد از دیالیز

بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی پس از شروع دیالیز درمانی از درد و پا شدید پا اسیدهای رنج می برند، این یکی از عوارض دیالیز است یا علل دیگری وجود دارد؟ در اینجا شما می توانید علل و کاهش آن را یاد بگیرند.

چرا پاهای من درد پس از دیالیز؟

گرفتگی عضلانی. گرفتگی عضله یک عارضه جانبی شایع دیالیز با بروز حدود 10-15٪ است. گرفتگی عضله عمدتا به ساق و پا رخ می دهد و همچنین می تواند اندام های فوقانی و عضلات شکم را تحت تاثیر قرار. دلایل ممکن است کمبود اکسیژن در بافت ها و ناکافی حجم خون در گردش هستند.

درمان امراض استخوانی کلیوی. با توجه به کلسیم، فسفر و اختلال متابولیک ویتامین D، هیپرپاراتیروئیدیسم ثانویه و عدم تعادل اسید و باز، بیماران نارسایی مزمن کلیه اغلب استئودیستروفی کلیوی، همچنین درمان امراض استخوانی کلیوی نامیده می شود. این پیشرفت کند و با درد استخوان، شکستگی استخوان و تغییر شکل استخوان مشخص می شود. این یکی دیگر از علل عمده درد ساق پا است و برخی از بیماران حتی نمی تواند بلند بشه.

چگونه برای کاهش درد پا پس از دیالیز؟

برای درد ساق پا ناشی از گرفتگی عضلانی، کاهش سرعت یا توقف های فوق العاده تصفیه و تزریق شور 100-200ml یا آب قند هیپرتونیک می توانید درد ساق پا را کاهش دهد.

برای درد ساق پا ناشی از درمان امراض استخوانی کلیوی، alleviations موثر هستند به تعادل سطح کلسیم و فسفر، جلوگیری و اصلاح هیپرپلازی پاراتیروئید.

برای کاهش درد ساق پا از ریشه، بیماران برای نارسایی کلیه نیاز درمان موثر تا که به بهبود عملکرد کلیه و از شر دیالیز و یا حداقل کاهش فرکانس از دیالیز.

درمان های موثر باید توابع زیر را داشته باشد --- از بین بردن مواد زائد سوخت و ساز بدن و سموم، از بین بردن استاز خون و افزایش گردش خون، اصلاح عدم تعادل الکترولیت و ارائه تغذیه لازم برای تقویت استخوان و ترویج ترمیم بافت آسیب دیده کلیه.

سلول های بنیادی یک درمان خوب برای درمان درد ساق پا در اثر نارسایی کلیوی و دیالیز است. این درمان سیستمیک که متشکل از 6 مرحله است. این مزایای استفاده از فن آوری های پیشرفته تر تصفیه خون مانند hemofiltration، hemoperfusion، تبادل پلاسما که توابع پاکسازی کامل تر و در همان زمان کاهش عوارض جانبی دیالیز طول می کشد. پس از سموم و مواد زائد حذف شده و محیط داخلی پاک شده است، داروهای زیر می تواند اثرات بهتر در تعمیر خسارت کلیوی و بهبود عملکرد کلیه است.

اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه دیالیز بیمار، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: 8615233618520.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: علل و درمان پا درد بعد از دیالیز,


چهار شنبه 23 فروردين 1396
ن : lafee

هنگامی که شروع به دیالیز با نارسایی کلیه

دیالیز یکی درمان جایگزینی کلیه مهم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. معمولا زمانی که وضعیت بیماری وارد مرحله 4 نفر شروع به آماده شدن برای همودیالیز یا دیالیز صفاقی. و یک کاتتر یا فیستول خواهد شد در بدنی بیماران قرار می گیرد.

است که می گویند، هنگامی که GFR به زیر 30، دیالیز دستور داده خواهد شد و یا توصیه می شود. دیالیز خواهد شد آغاز شده که بیماری مزمن کلیه پیشرفت به مرحله نهایی و هنگامی که GFR کمتر از 15.

با این حال برای نارسایی کلیه است که توسط دیابت یا نفروپاتی دیابتی ایجاد می شود، دیالیز باید زودتر شروع شود. معمولا زمانی که CCR (کلیرانس کراتینین) 10-15ml / دقیقه دیالیز باید شروع شود. اگر بیماران دارای علائم اورمی آشکار و یا دیگر شرایط بیماری تهدید کننده زندگی مانند hyperkalaemia شدید، دیالیز باید حتی قبل از آن شروع شود.

بسیاری از بیماران کلیوی توجه بیشتری به سطح کراتینین سرم خود را پرداخت و دکتر چه باید کراتینین برای شروع دیالیز شود مشورت کنید. اگرچه سطح کراتینین یک شاخص مهم برای انعکاس عملکرد کلیه است، آن را نباید تنها عامل برای تعیین زمانی که برای شروع دیالیز. بسیاری از عوامل و عناصر دیگر نیاز به در نظر گرفته شود. در صورت شرایط زیر دیالیز باید ارائه شود.

داشتن الیگوری یا آنوری برای 24-48 ساعت یا بیشتر؛

تهوع آشکار، استفراغ، اضطراب، ادم ریه یا اختلال آگاهی؛

نیتروژن اوره خون بالاتر از 21.4mmol / L و یا افزایش روزانه بالاتر از 9mmol / l است.

کراتینین سرم بالاتر از 442 است.

پتاسیم سرم بالاتر از 6.5mmol / l است.

HCO3 کمتر از 15mmol / l است

علاوه بر این که برای شروع دیالیز، یکی دیگر از سوال معمولا پرسیده شده توسط بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است دیالیز می تواند متوقف شود و زمانی که برای جلوگیری از دیالیز.

ما می دانیم که دیالیز می توان به نام کلیه مصنوعی استفاده شده است که به جای بخشی از توابع کلیه. تا زمانی که عملکرد کلیه ها بهبود یافته بالاتر از 30 و پایدار می تواند دیالیز متوقف شود باقی می ماند، این است که بگوییم دیالیز آب و هوا می تواند متوقف شود بستگی دارد چه نوع از درمان بیماران دریافت و اثرات درمانی.

سلول های بنیادی درمان جدید برای نارسایی کلیه است. می توان آن را با دیالیز ترکیب شده است. دیالیز می تواند کراتینین و ضایعات سوخت و ساز بدن را از خون بردارد تا که به ایجاد یک محیط مساعد داخلی برای ایمونوتراپی ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه دیالیز بیمار، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: 8615233618520.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: هنگامی که شروع به دیالیز با نارسایی کلیه,


چهار شنبه 23 فروردين 1396
ن : lafee

چیزی است که شما باید در مورد دیالیز بدانید

کلیه بسیاری از نقش. یکی از ضروری است برای تنظیم تعادل مایعات. این کار با تنظیم ادرار که به طور روزانه تولید شده است. در روزهای گرم، بدن بیشتر عرق می، آب به طوری که کمتر نیاز به توسط کلیه ها تخلیه شود. در روزهای سرد، در راه دور دیگر، آب بدن کمتر عرق و بیشتر باید برداشته شود. کلیه تنظیم تعادل مایعات بدن را توسط تنظیم خروجی ادرار. علاوه بر این، کلیه ها حذف سموم زباله در بدن تولید در روند سوخت و ساز بدن. زباله جمع زمانی که کلیه ها کار نمی به اندازه کافی. ضایعات بیش از حد در بدن باعث یک بیمار به استفراغ، خارش دار بر روی پوست خود، فقیر در اشتها و بسیاری از مشکلات دیگر.

در حالی که دیالیز پاک خون خود و حذف مایعات اضافی، کلیه توابع دیگر است که می تواند توسط دیالیز نمی توان جایگزین، مانند تولید هورمون های مهم (به عنوان مثال، اریتروپویتین)، به طوری که بسیاری از داروهایی که بیماران دیالیز کلیه تجویز خواهد شد.

هنگامی که من در دیالیز هستم، خواهد کلیه من بهتر؟

احتمال آن که کلیه بهتر خواهد شد بستگی دارد که چه چیزی باعث نارسایی کلیه خود را. نارسایی کلیه است به دو دسته عمده، نارسایی کلیه حاد و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است. کلیه حاد معمولا موقتی است. نارسایی مزمن کلیه به معنی زوال تدریجی از کلیه که معمولا بهبود نمی یابد.

اگر من دیالیز را متوقف کند؟

دیالیز یک درمان برای نارسایی کلیه است. دیالیز کمک می کند تا سموم و مایع اضافی تخلیه به خارج از بدن، کمک خواهد کرد مردم برای زندگی طولانی. با یا بدون دیالیز، کلیه ادامه خواهد داد به سقوط است. اگر افرادی که در دیالیز تعمیر و نگهداری از آن را متوقف کند، سموم و مایع به سرعت می توانید ساخت تا در بدن، و بدون مدیریت الکترولیت، در نتیجه می تواند کشنده باشد. اگر مردم برای درمان جایگزین به دنبال، آن را باید در اسرع وقت می باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه دیالیز بیمار، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: 8615233618520.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چیزی است که شما باید در مورد دیالیز بدانید,


سه شنبه 22 فروردين 1396
ن : lafee

راه دیگری برای مقابله با نارسایی کلیه به جز دیالیز وجود دارد

دیالیز است که معمولا مورد استفاده برای مقابله با مشکل بیماری های کلیوی، کمک می کند که بیماران یک زندگی بهتر. با این حال، دیالیز است راه مناسب برای درمان بیماری کلیه است. با دیالیز، بیماران مبتلا همیشه از نشانه ها و عوارض مختلف رنج می برند. در حالی که، بیماران بدانم که راه دیگری برای مقابله با نارسایی کلیه به جز دیالیز وجود دارد؟ لطفا واتساپ / ویچت + 008615233618520 اضافه کنید.

دیالیز یک راه است که تعداد زیادی از ضایعات محصولات سپرده در خون از بدن همراه با ماشین دیالیز حذف شده است. اما، دیالیز میتوانید اندازه کوچک از مواد سمی، مانند کراتینین، اوره خون و آب و اندازه بزرگ از مواد سمی از بین بردن در خون ساخت، ساخت آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت. چه تر است، تا زمانی که بیماران شروع دیالیز، از آن دشوار خواهد بود برای بیماران به دور از دیالیز است. خروجی ادرار خود را کمتر و کمتر با هم که شما در دیالیز هستند تبدیل شده است.

بنابراین، آیا راهی برای بیماران به دور از دیالیز وجود دارد؟

در چین، بسیاری از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang با هم کار کنند برای سالهای زیادی و سپس آنها یک درمان طبیعی بر اساس طب سنتی چینی را توسعه دهد. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

این یک درمان بی خطر و طبیعی است. در این روش درمانی، داروهای گیاهی هستند متعدد حاوی در این درمان وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر با ماشین ویژه تصفیه شده، تا که به بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر اغلب به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده، از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو جمع آوری شده، مواد فعال خواهد شد و پس از آن نفوذ می کنند ضایعات کلیوی به طور مستقیم، به طوری که برای دستیابی به عملکرد ترویج گردش خون، گسترش گردش خون، ضد التهاب، ضد انعقاد. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی بهبود و اساسا، دیالیز می تواند با بهبود عملکرد کلیه اجتناب شود.

آیا شما هنوز هم شک دارند در مورد هر راه برای مقابله با بیماری کلیه به جز دیالیز وجود دارد؟ لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: راه دیگری برای مقابله با نارسایی کلیه به جز دیالیز وجود دارد,


سه شنبه 22 فروردين 1396
ن : lafee

آیا راهی جایگزین برای دیالیز کلیه وجود دارد

دیالیز یک روش مشترک برای بیماران به از بین بردن ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی، تا که به بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت و جلوگیری از برخی عوارض است. با این حال، دیالیز است یک درمان مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیست. بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم که هر راه دیگری برای دیالیز کلیه وجود دارد؟

دیالیز یک روش درمان برای از بین بردن ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. دیالیز میتوانید ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی از بدن از بین بردن، تا که به کاهش برخی علائم مسمومیت و جلوگیری از برخی عوارض.

راه های جایگزین برای دیالیز کلیه چیست؟

پیوند کلیه می تواند یک روش درمانی برای بیماران که می خواهد برای جلوگیری از دیالیز. پیوند کلیه یک روش که در آن یک کلیه به بدن به جای یکی از بیمار قرار داده شد است. با پیوند کلیه، همیشه یک فرصت است که پیوند کلیه خواهد بافت های بدن خود را رد می کنند، که در آن زمان، هیچ گزینه های دیگر برای شما، اما به دیالیز و یا به دنبال کلیه یکی دیگر از برای حفظ زندگی وجود دارد. با پیوند کلیه، کیفیت زندگی بیماران و امید به زندگی نمی توان بهبود یافته زیادی.

به عنوان طب چینی اهمیت بسیار جهان به دست آورد، بسیاری از بیماران تمایل به انتخاب طب چینی برای درمان بیماری کلیوی هستند. علاوه بر این، بسیاری از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang با هم کار کنند برای سالهای زیادی و پس از آن توسعه یک درمان طبیعی بر اساس طب چینی. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این یک برنامه خارجی است. در این روش درمانی، داروهای گیاهی هستند متعدد حاوی در این درمان وجود دارد و آنها اغلب به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون، سلول های کلیه و بافت می توان به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. با بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید دیالیز به عنوان آنجا که ممکن است، اجتناب کنند.

آیا شما هنوز هم راه شک در مورد جایگزین برای دیالیز کلیه، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: آیا راهی جایگزین برای دیالیز کلیه وجود دارد,


سه شنبه 22 فروردين 1396
ن : lafee

می تواند به بیماران نارسایی کلیه را متوقف رفتن برای دیالیز با طب چینی

دیالیز زمانی اعمال میشود که کلیه شما دیگر به خوبی کار هیچ و بسیاری از علائم ظاهر می شود. با این حال، دیالیز است نه درمان و همچنین آنها فکر می کنم، آن را نیز باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض جانبی را تجربه. بنابراین، بیماران بدانم که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می رفتن برای دیالیز با طب چینی متوقف شد.

افراد مبتلا به کلیه آسیب دیده و یا شکست خورده ممکن است مشکل از بین بردن مواد زائد محصولات و آب اضافی از خون، به عنوان یک نتیجه، با رسوب سموم و مواد زائد محصولات، بیماران به احتمال زیاد از نشانه های مختلف مسمومیت رنج می برند. برای از بین بردن این ضایعات محصولات و سموم، دیالیز، جایگزینی مصنوعی کلیه، می توان جایگزین به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. تا حدودی، دیالیز می کند دستیابی به اثر در کمک به بیماران دفع مواد زائد و سموم محصولات مختلف و کاهش برخی علائم مسمومیت، اما آن را نیز باعث می شود بیماران از عوارض جانبی مختلفی که تهدید کیفیت زندگی خود را به شدت رنج می برند. به عنوان یک نتیجه، بیماران در حال تلاش برای جلوگیری از دیالیز.

به منظور کمک به مقابله بیماران مبتلا به مشکلات بیماری کلیوی بدون انجام دیالیز، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. درمان های طبیعی سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان است.

در صورت نارسایی کلیه، بسیاری از ضایعات محصولات و سموم ساخت تا به خون شما وجود دارد، علاوه بر این، رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، سموم، حذف درمان استفاده می شود برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است. این یک برنامه خارجی است و بسیاری از گیاهان دارویی حاوی در این درمان، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری آن وجود دارد و پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40- قرار جمع آوری 50 دقیقه. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی کمک به بیماران نارسایی کلیه را به دور از دیالیز؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge




سه شنبه 22 فروردين 1396
ن : lafee

چه چیز دیگری می تواند انجام شود برای کاهش کراتینین 596 بدون دیالیز

سلام، پدر من گفته شده است او کراتینین 596 و او نیاز به دیالیز اما او به آن را دارند چه چیز دیگری می تواند انجام شود به منظور کاهش کراتینین بدون دیالیز، لطفا کمک خودداری کرده است. این یک پیام به جا مانده از پسر یک بیمار است. اگر شما مشکل مشابه به عنوان این مقاله گفت، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر +008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

در چین، گزینه های دیگر برای بیماران به کاهش سطح کراتینین بالا بدون انجام دیالیز، از جمله سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، طب سوزنی درمان، Maikang مخلوط، بخار درمانی، دارو حمام، حمام پا وجود دارد.

هستند گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، این داروهای گیاهی برای اختراع ثبت شده در یک فرایند انتخاب شده است. با کمک تجهیزات پیشرفته، خون و اکسیژن کافی می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. با این حال، قبل از اتخاذ درمان به بهبود عملکرد کلیه، سموم مختلف و ضایعات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر آسیب کلیه ها، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، به دلیل رسوب مواد سمی و محصولات ضایعات نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. بر اساس این هدف، سموم، حذف درمان است توسعه یافته برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، درمان های طبیعی استفاده شود به بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است به بهبود عملکرد کلیه از طریق یک راه از گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون. با اتخاذ این درمان، سموم مختلف و ضایعات محصولات می شود از بدن دفع می شود به طور کامل و سپس عملکرد کلیه خود را می تواند بازیافت شود. در آن زمان، شما ممکن است دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چه چیز دیگری می تواند انجام شود برای کاهش کراتینین 596 بدون دیالیز,


سه شنبه 22 فروردين 1396
ن : lafee

چه چیز دیگری می تواند انجام شود برای کاهش کراتینین 596 بدون دیالیز

سلام، پدر من گفته شده است او کراتینین 596 و او نیاز به دیالیز اما او به آن را دارند چه چیز دیگری می تواند انجام شود به منظور کاهش کراتینین بدون دیالیز، لطفا کمک خودداری کرده است. این یک پیام به جا مانده از پسر یک بیمار است. اگر شما مشکل مشابه به عنوان این مقاله گفت، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر +008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

در چین، گزینه های دیگر برای بیماران به کاهش سطح کراتینین بالا بدون انجام دیالیز، از جمله سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، طب سوزنی درمان، Maikang مخلوط، بخار درمانی، دارو حمام، حمام پا وجود دارد.

هستند گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، این داروهای گیاهی برای اختراع ثبت شده در یک فرایند انتخاب شده است. با کمک تجهیزات پیشرفته، خون و اکسیژن کافی می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. با این حال، قبل از اتخاذ درمان به بهبود عملکرد کلیه، سموم مختلف و ضایعات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر آسیب کلیه ها، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، به دلیل رسوب مواد سمی و محصولات ضایعات نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. بر اساس این هدف، سموم، حذف درمان است توسعه یافته برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، درمان های طبیعی استفاده شود به بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است به بهبود عملکرد کلیه از طریق یک راه از گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون. با اتخاذ این درمان، سموم مختلف و ضایعات محصولات می شود از بدن دفع می شود به طور کامل و سپس عملکرد کلیه خود را می تواند بازیافت شود. در آن زمان، شما ممکن است دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چه چیز دیگری می تواند انجام شود برای کاهش کراتینین 596 بدون دیالیز,


سه شنبه 22 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه می توانم کنترل گرفتگی عضلات در طول دیالیز

در حال حاضر، دیالیز است که اغلب برای افراد نارسایی کلیه پیشنهاد شده است. در برخی موارد، دیالیز می تواند به نفع بیماران، در همان زمان، آن را نیز باعث می شود بیماران از یک سری از عوارض جانبی رنج می برند. گرفتگی عضلانی یکی از رایج ترین، که باعث می شود بیماران می خواهند بدانند که چگونه می توانند در طول دیالیز کنترل گرفتگی است.

آیا می دانید چرا شما از گرفتگی در طول دیالیز رنج می برند؟

دیالیز عملیاتی است که از طریق فهرست آنلاین خون خود را به طوری که برای دفع سموم و مواد زائد محصولات است. با این حال، در طول فرآیند فیلتر کردن، مواد دیگر مانند کلسیم و پروتئین نیز به بیرون از بدن دفع شود. بدون کلسیم کافی در خون، بیماران اغلب در معرض خطر به از گرفتگی عضلانی رنج می برند را اجرا کنید.

چگونه می توان آنها گرفتگی در طول دیالیز را کنترل کند؟

اگر شما انجام دیالیز است، همیشه یک شانس است که شما از گرفتگی رنج می برند. اگر شما می خواهید برای کاهش گرفتگی عضلات، شما بهتر دیالیز کمتر بود یا توقف دیالیز، که نیاز شما را عملکرد کلیه را تا حد امکان بهبود بخشد.

با توجه به این شرایط، تعدادی از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یک سری از درمان های طبیعی بیش از 20 سال افتتاح شد. درمان های طبیعی عبارتند از سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، Maikang مخلوط.

کارشناسان کلیوی اشاره می کنند که به همین دلیل بیماری کلیوی را نگه می دارد رو به وخامت ممکن است در این واقعیت از رسوب از سموم و مواد زائد در خون نهفته است. بنابراین، پاکسازی دور سموم مختلف و ضایعات از بدن نقش مهمی در کمک به تعمیر بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند. و پس از آن، دیگر درمان های طبیعی استفاده شود به بهبود عملکرد کلیه. این درمان هم ترکیب می شوند برای کمک به بیماران گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، بطور منظم احساس التهاب و انعقادی در خون. بیش از یک ماه، وضعیت بیماری خود را می شود ملاحظه ای بهبود یافته و پس از آن برخی از علائم می شود خاطرات خود را زنده زیادی. همراه با بهبود عملکرد کلیه، شما ممکن است دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

آیا شما هنوز هم شک در مورد چگونه می توان آنها را کنترل گرفتگی در طول دیالیز؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چگونه می توانم کنترل گرفتگی عضلات در طول دیالیز,


دو شنبه 21 فروردين 1396
ن : lafee

هر احتمالی به خوبی زندگی می کنند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز چه کسی می تواند به یاد نم

دیالیز است که معمولا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود برای زندگی بهتر، با این حال، به دلایل مختلف، بیشتر از بیماران تمایلی به انجام دیالیز هستند. برای کسانی که نمی خواهند به دیالیز، هر احتمالی برای آنها را به حفظ زندگی وجود دارد؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی برای مقابله با درمان های دیگر. این درمان به بیمار فرصتی برای زندگی یک زندگی عادی بدون دیالیز. درمان برای بیماران استفاده می شود برای پوشش سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان، بخار درمان.

اول از همه، سموم و مواد زائد سپرده در خون باید از بدن دفع می شود به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از گزینه های درمان دیگر. در نتیجه، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات نقش مهمی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند. بر اساس این هدف، سموم، حذف درمان برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی افتتاح کرد.

علاوه بر این، درمان های طبیعی می تواند تابعی از ترویج عملکرد کلیه به تدریج در یک محیط داخلی تمیز و سلامت دست یابد. درمان های طبیعی شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه خارجی، که می تواند بیمار سود زیادی برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. هستند گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. از طریق یک راه از گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، اهانت آمیز ماتریس extrecellular، خون کافی و اکسیژن که در داخل کلیه تحویل داده است. این درمان همراه با سایر درمان ها است که نظام برای حل مشکلات خود به کار برد.

بسیاری از درمان های طبیعی بیماران می توانید استفاده کنید برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد، لطفا زمان به کم کردن سرعت وضعیت بیماری تا حد امکان برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: هر احتمالی به خوبی زندگی می کنند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز چه کسی می تواند به یاد نمی وجود دارد,


یک شنبه 20 فروردين 1396
ن : lafee

چه خواهد شد اگر من خانم یک درمان دیالیز

اعتقاد بر این است دیالیز می شود درمان زندگی حفظ. اما، دیالیز یک درمان کامل، که باعث می شود بسیاری از بیماران عوارض جانبی خود را تجربه نمی کنند. با این وجود بیماران چه خواهد شد آن اتفاق می افتد درمان دیالیز را از دست ندهید. لطفا واتساپ / وایبر + 8615233618520 اضافه کنید.

به عنوان مات واقع، این به طور عمده در مورد چگونگی و عملکرد کلیه خود را به عنوان هر گونه مشکلات بهداشتی موجود دیگر بستگی دارد. این است که معمولا بر این باور بودند که بیماران می توانند حدود 11 ماه زندگی می کنند اگر آنها دیالیز را شروع کنید. و اگر آنها در دیالیز هستند و آنها را متوقف دیالیز، زمان میزان بقای حدود 8 روز است.

نارسایی کلیه یک بیماری که اجازه می دهد تا مقدار زیادی از سموم و مواد زائد محصولات ساخت تا در بدن است. با گذشت زمان، بیشتر و بیشتر ضایعات محصولات و سموم در بدن ساخت. اگر دیالیز می شود به تصویب رسید، بیماران مستعد به تجربه عوارض شدید مختلف با توجه به تجمع سموم و مایعات اضافی، مانند نارسایی کبد و نارسایی قلبی است.

کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang گفت که دیالیز است یک درمان مناسب برای درمان بیماری کلیه است. بهترین راه برای درمان بیماری های کلیوی است که به دنبال یک درمان موثر برای ترمیم سلول های ذاتی بیمار و بافت. فقط از این راه می تواند به بیماران بهتر و بیماری کلیوی می تواند تدریج ترمیم کنید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است اثرات آن در درمان بیماری کلیه نشان داده شده است. این درمان با داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. به منظور بهبود بهره وری آن، داروهای گیاهی مورد نیاز برای به پودر تصفیه شده و سپس آن را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. با در نظر گرفتن این درمان، عملکرد ترویج رگ های خونی و گشاد رگ های خونی می توان به دست آورد و با گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده است.

آیا شما علاقه مند در این درمان، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. طرح درمان مشخص خواهد شد با توجه به وضع موجود خود را ساخته شده است.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چه خواهد شد اگر من خانم یک درمان دیالیز,


یک شنبه 20 فروردين 1396
ن : lafee

تورم پا و مچ پا در دیالیز: علل و درمان

هدف اصلی از دیالیز است برای کمک به بیماران بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت، اما برخی از بیماران که آنها در حال تجربه تورم در پا و مچ پا در دیالیز شکایت دارند. کارشناسان کلیه از هدف بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یک توضیح جدید برای علت و درمان ورم در پاها تا مچ در دیالیز.

علت تورم و مچ پا در دیالیز چیست؟

برای بیماران مبتلا به دیالیز، آنها اغلب دیالیز ناکافی را تجربه کنند. دیالیز ناکافی یک بیماری است که در آن تعداد زیادی از سموم، ضایعات محصولات و مایع اضافی را بسیار نمی تواند خارج از بدن حذف می شود به اندازه کافی است. در نتیجه، مایع اضافی بسیار ساخت تا در بدن، بیماران منجر به تجربه تورم در بدن است. و پس از آن، به دلیل گرانش، تورم اغلب در پاها و مچ پا اتفاق می افتد.

درمان تورم و مچ پا در دیالیز چیست؟

از آنجا که دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی اساسا، تصفیه خون بسیار برای بیماران توصیه می شود. تصفیه خون به درمان پیشرفته ترین در جهان است و آن را بهتر از دیالیز است. این کار برای از بین بردن انواع سموم و مواد زائد محصولات، از جمله اندازه بازار از سموم، اندازه متوسط ​​از سموم و اندازه بزرگ از سموم. از همه مهمتر، این درمان را به اثرات بسیار کمتر نامطلوب به بیماران. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. کارشناسان کلیوی خواهد شد شما در اسرع وقت پاسخ دهید.

علاوه بر، میکرو چینی Osmotherapy همچنین اثرات بزرگ آن در درمان بیماری کلیه نشان داده است. این یک درمان طبیعی و راحت، که آن را به ممکن را به اثرات نامطلوب بسیار کمتری برای بیماران است. توسط سنگ زنی داروهای گیاهی در این درمان، مواد موثر در داروهای گیاهی می تواند ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم با کمک دستگاه اسمزی نفوذ کند. توسط ترویج گردش خون و گسترش عروق خونی، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده، تا که به ارائه یک محیط داخلی برای کمک به سلامت سلول های کلیه بیمار و بافت تعمیر.

آیا شما هنوز هم از تورم و پا در طول دیالیز رنج می برند؟ دریغ نکنید، شما باید درمان در اسرع وقت دریافت خواهید کرد. لطفا به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: تورم پا و مچ پا در دیالیز: علل و درمان,


یک شنبه 20 فروردين 1396
ن : lafee

چه دارو گذشته باید بگیرم از دیالیز اگر کراتینین 6.7 است

سطح کراتینین بالا است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را تجربه کرد. اگر سطح کراتینین آنها بسیار بالا است و آنها را دیالیز را انجام دهد، آنها متعهد به تجربه برخی از علایم شدید و عوارض. بدین ترتیب، بیماران مشتاق به دانستن آنچه داروها باید آنها را از دیالیز را کنار می باشد.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، درمان حرفه ای در درمان بیماری کلیه، تعدادی از درمان های اتخاذ شده است برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی اساسا. به همین دلیل شما نیاز به دیالیز است که کلیه خود را نمی توانند کار کنند آن گونه که باید انجام دهید، بنابراین، اجتناب از دیالیز باید در بهبود عملکرد کلیه را تا حد امکان تمرکز می کنند.

سموم-حذف درمان درمان به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن کامل، زیرا رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت است، اما همچنین بر بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات نقش مهمی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند.

با یک محیط داخلی تمیز و سلامت، درمان های طبیعی می تواند عملکرد آن رسیدن به آن گونه که باید انجام دهید. درمان های طبیعی مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که برای ترویج عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. و پس از آن پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند. علاوه بر این، این درمان همراه با سایر درمان های طبیعی اجرا شده است.

چندین گزینه ارائه برای بیماران در اینجا وجود دارد، اگر شما علاقه مند در آن، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن، دکتر کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقیقا تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: چه دارو گذشته باید بگیرم از دیالیز اگر کراتینین 6, 7 است,


شنبه 19 فروردين 1396
ن : lafee

کاهش وزن و دیالیز: علل و درمان

به عنوان یکی از شایع ترین عوارض جانبی دیالیز، بیشتر از بیماران کمی از بیمار از دست دادن وزن. بنابراین، بسیاری از بیماران می خواهند بدانند که علت ها و همچنین درمان از دست دادن وزن در طول دیالیز.

چه چیزی باعث از دست دادن وزن در طول دیالیز؟

برای بیماران مبتلا به دیالیز، بدن خود را قادر به جذب ویتامین های کافی و مواد مفید است. در نتیجه، آنها به احتمال بیشتری دچار کاهش وزن می باشد. علاوه بر این، به منظور کمک به بیماران مبتلا به تنظیم قند خون و فشار خون، آنها اغلب پیشنهاد برای از دست دادن موجود زنده است. از دست داده موجود زنده نیز مفید است برای افزایش انرژی و واجد شرایط برای پیوند کلیه. برای اختراع ثبت شده با دیالیز، آنها نیز مجاز به خوردن غذاهایی که سرشار از پروتئین و فسفر هستند. اگر بیماران مصرف رژیم غذایی کم پروتئین برای مدت طولانی، بیماران اغلب در معرض خطر به تجربه از دست دادن وزن را اجرا کنید.

درمان برای کاهش وزن در طول دیالیز چیست؟

به عنوان یک ماده در واقع، تا زمانی که بیماران تحت دیالیز، بیماران مبتلا ملزم به تجربه کاهش وزن است. بنابراین، بیماران باید سعی کنید بهترین خود را به دور از دیالیز است. به منظور کمک به بیماران حل این مشکل، بسیاری از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang کار برای سال های بسیاری به منظور توسعه یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. مواد اصلی در این درمان داروهای گیاهی بسیاری است که دارای عملکرد دفع سموم و همچنین ضایعات محصولات خارج از بدن می باشد. و سپس، داروهای گیاهی مورد نیاز برای به پودر که به دو کیسه دارو جمع آوری تصفیه شده باشد. بعد، بیماران فقط نیاز به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو با مساحت کم است. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و همچنین کیسه های درمانی، مواد موثر می تواند بیرون بیاید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. توسط ترویج گردش خون و گسترش عروق خونی، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده، به عنوان یک نتیجه، یک محیط بهداشتی می تواند ارائه شود به ترمیم سلول های ذاتی بیمار و بافت. با کمک این درمان، بیماران می توانند دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

آیا شما علاقه مند در این درمان؟ لطفا وضع موجود خود را و همچنین شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



:: برچسب‌ها: کاهش وزن و دیالیز: علل و درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.