چگونه می توانم دیالیز توقف با روش های سنتی

یک شنبه 6 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه می توانم دیالیز توقف با روش های سنتی

اگر چه دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود، آن را نیز باعث می شود بیماران از عوارض جانبی مختلفی رنج می برند. چه بدتر، دیالیز است یک راه اساسی برای مقابله با مشکلات بیماری های کلیوی است. بنابراین، آنها بدانم که چگونه می توان آنها دیالیز توقف با یک روش سنتی.

برای بعضی از بیماران دیالیز، قطع دیالیز ممکن است یک چیز دشوار است برای آنها، دلیل آن است که بیماران فرم سخت برای جلوگیری از دیالیز راست راه ویژه برای بیمارانی که برای سال های بسیاری دیالیز قرار گرفتند. در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی برای بیماران برای مقابله با مشکلات بیماری های کلیوی ارائه شده است. جدیدترین سموم-حذف درمان است. این درمان استفاده می شود برای دفع ضایعات محصولات و مواد سمی از بدن به طور کامل از آسیب بیشتر در سلولهای کلیه و بافت است که نه تنها ساخته شده، بهره وری از کلیه داروهای درمان نیز تحت تاثیر قرار اگر تعداد زیادی از ضایعات محصولات ساخت تا به خون خود را. بنابراین، مواد سمی مختلف و ضایعات محصولات سپرده در خون باید از بدن دفع می شود به طور کامل.

ضایعات انواع محصولات و مواد سمی حذف از بدن، سلامت و محیط داخلی تمیز ارائه شده است را کلیه بیمار تعمیر. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا استفاده می شود تا کلیه بیمار تعمیر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان در تلاش برای بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و بسیاری از گیاهان حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم، در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. در نتیجه، کلیه بیمار می شود به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. علاوه بر این، طب سوزنی درمان، دایره درمانی، دارو حمام نیز به کلیه بیمار تعمیر استفاده می شود.

با در نظر گرفتن این درمان، کلیه بیمار می شود تعمیر و عملکرد خود را نیز می توان بازیافت. با بهبود عملکرد کلیه، زمان انجام دیالیز کاهش می یابد و یا دیالیز متوقف شود.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونه بیماران درمان طبیعی کمک به توقف دیالیز؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم دیالیز توقف با روش های سنتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.